Sep 30, 2010

Sebelum & Selepas

Sebelum raya gua peluk 3 bantal pun tangan gua boleh bertemu kiri kanan.

Selepas raya gua mampu peluk 2 bantal je. Tu pun tipis2 je jari gua nk capai jari tangan satu lagi.

 

Sebelum raya ramai orang asek2 nak puji gua nampak kacak berseri bersixpack.

Selepas raya ramai orang pandang gua pun sambil lewa je sebab dorang tak kenal gua. Perut dah merebak ke tulang belakang dorang kata. Tapi budak2 kecik kenal gua. Ni sure2 pasal duit raya. Cett!!

 

Sebelum raya kereta gua punya prestasi bukan main mantap. Setakat iswara aerobeck kereta kebal rilek2 je penjejak badai gua kitai.

Selepas raya perodua kancil 850 turbo kaciss pun kereta gua tak bole pegi.

 

p/s : Jangan merajuk penjejak badai. Gua sayang lu..

8 comments:

  1. lu mengater geng kancil ker ni???

    -peminatkancil-

    ReplyDelete
  2. "Selepas raya perodua kancil 850 turbo kaciss pun kereta gua tak bole pegi"..ikut lu nk ckp, pas raya, nk masuk kancil pn x muat..hahaha

    -faez belalai-

    ReplyDelete
  3. sebelum raya gua tgk takde pun six pek lu...cissss...tipu...hahaha

    ReplyDelete
  4. peminatkancil : lu jgn emosi sangat beb..kasi kawtim la sket..
    ptos : gua tanak la membayangi honda siti lu..iswara dah cukup..
    belalai : jgnkan lepas raya..sebelum raya pun dah tak muat nak masyuk kancil..haha
    arep : lu jgn bising..jumpa kat gelanggang nanti..haha

    ReplyDelete
  5. jangan kau hina pemegang syer penjejak badai.

    ReplyDelete
  6. agak2 kalu gua sembunyi blakang lu arep bleh jumpa x? kehkehkeh~

    ReplyDelete
  7. Azri : tiada maksudku begitu wahai ahli pemilik iswara.
    Paiseh : gua syak arep bole nmpk lu punya ujung rambut sket.

    ReplyDelete