Sep 7, 2010

2018 - Berbuka Puasa

Gua mundar mandir di balkoni rumah teres 2 tingkat gua sambil memikirkan alasan nak berbuka di luar. Jam pula sudah hampir pukul 5. Tiba2...

Truuut..Truuut..

"Hello, this is Nasrun's crib. May i help u". Gua

"Cet, lu dengan gua jangan nak speaking2". Ptos

"Chantek bro. Lu la penyelamat". Gua

"Apesal?". Ptos

"Jom buke pose kat Nasi Ayam Mancongkam Millenia". Gua

"Apesal lagi?". Ptos

"Gua dah bosan hari2 anak gua ajak makan Extravaganza Combo kat Key El Ef See". Gua

4 comments:

  1. celaka..taknak kalah, tunggu gua nye versi...

    p/s:ajak paiseh n the geng..

    ReplyDelete
  2. Ahaha. Ni spesial tribute utk lu ni.

    ReplyDelete
  3. anak gua suke makan fast food ker?mesti ikut bapaknyer...erkkkkk..gua tradisional..huhuhu

    ReplyDelete
  4. Haishh. Folo maknye kot. Gua la tradisional. Mancongkam je.

    ReplyDelete