Sep 5, 2010

Janda anak 2..

Seperti biasa sebelum beraya, geng2 elit gua mesti mengadakan majlis pembukaan puasa ditempat baik kemudian terus beribadat. Tapi malangnya tempat2 baik ni pasti tiada meja kosong untuk berbuka kalau2 lu orang booking lambat.

Jadi kami pun beribadat la dahulu sebelum berbuka puasa. Selesai beribadat kami pun bermesyuarat la untuk decide mahu makan kedai apa. Ikut2 hati gua makan roti pandan sweetie pun sudah cukup. Tapi atas dasar elit, budak2 ni ajak makan restoran2 mewah siket. Level2 KFC.

Sambil2 mesyuarat si Alem pun melaporkan la jantina bakal anak dia..


Alem : "Ituhari bini gua sudah scan. Baby girl la."

Joe : "Huh..Kalau gua punya kes, sebelum scan gua dah tau jantina anak gua."

Gua : "Gile gempak lu Joe."

Joe : "Memang la..Kan gua nak kawin dengan janda anak dua."

3 comments:

  1. power gila si joe ni..level2 que haidar..gua kenal ke si Joe ni wahai En. Tunang?

    ReplyDelete
  2. Ahaha. Kamu pun apa kurangnya en say yor. Tp malangnya kamu tidak kenal siapa si joe ini.

    ReplyDelete
  3. mcm jijoe jee.. haha

    ReplyDelete