May 31, 2010

10

Bagi menyahut seruan persatuan blogger, gua pun mahu kasi lengkap entry bulan ni kepada dua digit. Berkesesuaian dengan title, gua ingt nak story sket pasal no 10 lah. Kenapa 10? Why 10? Limaza 10?

10 ni no jersi Safee Sali kat team Selangor. Gua perasan pun sebab rakyat Selangor anggap dia lebih true daripada Zidane si pemakai jersi no 10 juga untuk negara Perancis. Dah final world cup baru nak tanduk orang. Tapi gua sayang Zidane sebab die punya skill memang rare.

Ada lagi yang ngam dengan no 10 ni. Jumlah jari kaki. Untuk orang normal, memang ada 10. Tapi gua ada sorang member sek menengah dulu jari kaki ada 7 sahaja. Ini lagi rare. Dia memang tak boleh kerja menyamar jadi undercover sebab gua boleh cam kalau dia tak pakai kasut. Sebab tu sekarang dia kerja jadi chef. Jari kaki tidak berperanan.

Last sekali, tahun ni pun tahun 2010.

6 comments: