May 11, 2010

MPSJ samb..

 
“CHELSEA julang piala, MPSJ julang kereta”
 
 
Ayat keramat ni aku kasi sambung sebab akhir2 ni MPSJ memang steady. Rilek2 je tow truck kaler biru tua kasi tarik kereta orang parkir luar kotak standard. Nak2 pulak yang kasi block parkir belakang kereta dalam kotak.
 
Tak sempat tuan punya kereta nak tekan alarm bukak kunci, brader tow truck ternyata lebih berpengalaman pasang clamping tayar. Terjelepuk la tuan punya kereta dengan mata berkaca. Brader tow truck sambung cari mangsa dengan mata merah menyala.
 
Tambahan pulak markas MPSJ sekarang sudah ada cawangan baru kat tempat aku ni. Aku ‘reki’ pagi2 sudah ada 3 bijik tow truck kasi stenbai dekat pintu pagar. Diorang ingat aku goyang. Tanggapan diorang ternyata meleset.
 
*******
 
Sekarang kereta orang2 opis aku MPSJ ‘terpaksa’ pandang sebelah mata sebab ada nota sudah kasi selit kat wiper. “Brader parkir, lu nampak hensem la ini hari”. Itu pasal la kitorang sempat je bayar parkir dimasa kecederaan walaupun ada yang dah berpengalaman hantuk pintu sebelum ni.
 
 
 
Notakaki : nak sambung episode baru ke tak hah?

1 comment: