May 4, 2010

Selamat Tahun Baru

Apela punya barai ini blog. Dah bulan Mei baru nak ucap selamat tahun baru. Orang dekat afrika lagi maju. Lagi 2 jam
nak masuk bulan Januari pun diorang dah stenbai 3 ekor ular sawa nak buat baju. Daging kasi buat masak lemak cili padi. Jadi untuk nampak maju siket aku pun bangun la dari tidur aku yang dah meleret 4 bulan ni.

Tapi aku tak keras macam si tanggang mahupun malin kundang anakku sayang. Dalam suku pertama tahun 2010 ni je aku dah chop paspot aku 2 mukasurat. Dalam perkiraan aku pencapaian ni dah lebih power daripada faizal tahir sebelum dia bayar ptptn. Lagi gempak daripada micheal schumacher yang belum naik podium.

Tambahan lagi kedudukan aku semakin bujang2an lepas adik aku berumahtangga. Die kasi angkut semua alatan cyber cafe dalam
rumah aku bertandang ke rumah baru. Tak praktikal langsung budak dah kawen ada cyber cafe dalam rumah (ayat cemburu makhluk tiada komputer). Kemarahan aku diterjemahkan ke low yat lalu menghasilkan sebijik henpon skrin sentuh (sedang aku guna sekarang).

Jadi korang doakan la aku sentiasa sehat dan berilham nak update entry blog ni. Lagi mengharukan kalau aku dapat satu komputer atau leptop jenama terkenal bagi menaikkan selera aku nak menulis.

No comments:

Post a Comment