May 27, 2010

LHDN..

 
Gua baru dapat secebis cek daripada LHDN semalam membuatkan pagi gua ini hari berbunga wangi.
 
“Sukacita dimaklumkan permohonan lu nak refund potongan cukai ituhari sudah gua luluskan dan bersama ini gua sertakan cek bernilai RM 2**.09. Tahniah!”
 
Lebih kurang itu macam la die punya ayat nak kasi sejuk hati gua sebab yang gua kena potongan dah dekat RM 1,500.00.
 
Yang belen tu lu orang kawtim la sama2 kasi buat sekolah, masjid, dan sebagainya. Gua percaya kat lu orang sebab kat sampul tu ada tulis urusan Seri Paduka Baginda.

3 comments:

  1. bgus r bayor tax..aku xpenah bayorpon lg...
    adakah disebabkan aku xdpt bonus mencanak?..
    bayar zakat je la leh...
    bank rakyat ada kosong infom gua...
    - Joy Chamakh -

    ReplyDelete
  2. wah.. ni mesti byk bonus nye nih...

    ReplyDelete
  3. Besar periuk besar la kerak. Tak gitu samel?

    ReplyDelete