Jul 30, 2010

Minit?

Ini hari gua ada meeting loan review dengan gua punya orang atasan. Dari semalam gua dah luntur selera nak makan sebab kena siapkan report2 yang ternyata mustahil untuk diselesaikan. Badan gua pun sudah tangkap semacam punya lesu membawak ke pagi ni.

Seingat gua paling last gua tak angkat sarapan, adela dalam tahun lepas. Tapi rekod tu pecah pagi tadi. Gua mati selera nak ngadap makanan. Gua tukar ngadap komputer. Bos gua pun dah naik musykil tak penah2 dia Nampak gua pagi2 ada kat meja.

Gua pulun bikin report ayat2 macam ceo kampeni gempak sampai ke pukul 10. Cukup pukul 1030 bos gua pangiil asuk dalam bilik meeting. Adrenalin gua memang dah nak meletus time2 camni. Masuk2, duduk2, sembang2, bos gua pun nak cari siapa sudi buat minit meeting. Kriteria dia cakap cukup simple. Bersemangat, kacak, dan bergaya.

 

Bos : “Ok Nasrun. Saya Nampak kamu je la yang memenuhi criteria. Dari pagi kamu dah duduk kat meja.”

 

Gua pun angguk lalu mula menulis tanda setuju. Adrenalin gua beransur surut. Gua buat minit?

4 comments:

  1. gua xnk tgk lagi citer2 yg mcm nie k..citer la u pegi mkn b'2 ke,mkn aiskrim bersama ke, g cr brg hantaran ke..kau ngerti aku?keh3

    ReplyDelete
  2. Gua dah ade la letak entry yg lu nak. Yng tajuk raoul tu.

    ReplyDelete
  3. buat minit? owh..itu kerja biasa ku..;p
    nice entry..=)

    ReplyDelete