Jul 8, 2010

Raoul & 35 Tahun

 
Hari senin baru2 ni gua jejak la tempat2 menarik yang ada dalam The Gardens sebelah Mid Valley jajahan Kuala Lumpur. Gua nak highlight 2 kesah sadis yang terjadi sepanjang sessi jalan2 gua.
 
 
Situasi 1
 
Lokasi : Butik Raoul
Ahli : Gua, Dia, Yani
 
 
“Eehh, cantik la baju yang satu ni” Yani (sambil2 tangan menuding baju2 di rak).
 
Tiba2......

Prraaaaaappp!!! (Kesan bunyi rak baju2 mahal terkehel layu).
 
“Soorriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!” Yani
 
“Meh ibu mengandung, kita lepak kat sofa” Dia
 
 
Situasi 2
 
Lokasi : Area Perfume & Skincare
Ahli : Sama
 
 
“Set treatment ni berapa satu eh?” Yani
 
“Haaa, Yang ni untuk 35 Tahun ke atas. Sesuai untuk akak” Staff
 
“Erkkkkk” Dia
 
 
 
 
p/s : ​Situasi 1 tu gua tak ralat kalo kat kedai uptown
​ Situasi 2 tu gua tak salahkan staff sebab Yani sedang buyung
 

3 comments:

  1. kah3x... sadis gile. Yani mmg talitabis.

    ReplyDelete
  2. Gua dah tawa sambil tangisan itu jam. Haha

    ReplyDelete
  3. yani berkata: 2 situasi yg samdoll!!!

    ReplyDelete