Jul 19, 2010

Tagline

 

Lokasi : Restoran Thai Express

Ahli : Beramai2

 

Macam biasa bila perut sudah bergoyang, kitorang masuk la kedai makan Thai Express sebab dari luar Nampak menarik. Harap2 dalam pun menjanjikan hidangan yang enak dan eksotik. Dah tengok nama makanan kat menu memang ngam dengan selera. Pelik2 belaka. Siap ada Tagline.

 

******

Gua : “Waiter, mari sini. Abg Ptos nak order”.

Waiter : “Ye Abg Ptos”.

Ptos : “Bagi gua Thai Laksa with apekebende ntah. No 5019. Tagline dia hati yang kosong diselit bunga”.

Waiter : “Ok. 5019. Water sir?”

Ptos : “Asam Boi berbijik 4. No 8021. Tagline dia saperate boys from girls (ini betul). Gua Islamik”.

Waiter : “Ok. 8021. Its halal sir. Anything else?”.

 

******

Ptos : “Gua nak tambah tagline gua. Natt Chanapa ada?”

Waiter : “Erkk???

No comments:

Post a Comment