Feb 6, 2009

Beta Murka..

Maka terpalitlah kisah macam pelek la bagi aku, kat negeri Perak 2,3 hari ni..jap2 kerajaan pkr, tup2 kerajaan bn..sayugia 'bekas menteri besar' dari pkr memohon mencemar duli tuanku nak bersikap derhaka..macam kisah david becham nak main Milan, fabregas nak main Barcelona..ni kisah semalam..tak cukup dengan permohonan derhaka, hari ni punye berita plak 'beliau' nak failkan saman kat sultan..kalau aku tak beran beb..ampun tuanku, patik pacal yang hebat..kalau korang la dalam kasut sultan, 'in his majesty shoes' bahasa simboliknya, korang nak murka ke tak?
kalau aku.......BETA MURKA!

notakaki : aku tak berpihak mana2 parti ok..

5 comments:

  1. kisah cinta kene tunggu la aku frust dulu..ni awek pun takde, macam mane nak frust..

    ReplyDelete
  2. hahahah...ko leh frust ngan benda2 lain ape???
    susah sngt amik je MR single tuh...obviously he's single!!!

    ReplyDelete
  3. Aauww..tak leh la kay..nanti ko pulak yang frust..ye la, zaman skang ni mana nak cari lelaki mcm kami..haha..

    ReplyDelete