Feb 15, 2009

Ada Apa Dengan Valentine..

Citer pasal Valentine je, aku rasa sumer dah tau..Kecuali Sifu & Tongga..Bende ni berkisar dengan semangat kecintaan pada 14 Februari bersamaan 19 Safar yang lalu..Pendek cerita, aku kene la pegi kursus kat Palm Garden Hotel..Ye la kerja gempak mesti buat kursus pun tempat gempak..

ini bukan imaginasi anda

Malang sket la sebab kursus aku bukan untuk menghayati Valentine..Nak citer pun segan..So aku skip je la yang tu..Aku yang terlampau urban ni mula2 memang la tak perasan sangat yang malam tu ade dinner sempena Valentine..

sebelum

selepas

Syahdu betul hati mengenangkan rakan2 aku yang tak berdaya nak dinner sebegini rupa..Asyik2 ngadap muka sama je kat umah sambil isap rokok layan raja lawak..TV tu pun dah naik bosan ngadap muka yang sama hari2..


gerbang kecintaan yang sukar ditembusi oleh aku dan samel

Untuk korang yang masih mencari kenikmatan Valentine duniawi ni, aku nasihatkan korang standby la dalam sebulan lebih awal..Kalo time tu pun still takde awek gak, korang bawak jela adik ke, mak ke, bibik ke..Ade beb aku nampak orang bawak mak die malam tu..Tak caye korang check la kat receptionist..

2 comments:

  1. Q : knpe ko ckp aku "kay ketinggian"???

    ReplyDelete
  2. saje..kot..nape?tak suke kot..itu maksudnye ko bercita2 tinggi..

    ReplyDelete