Aug 10, 2010

Puasa..

 
Seperti biasa sudah setahun lagi perjalanan blog gua jika diambil kira daripada bulan puasa tahun lepas. Maseh banyak lagi yang tertangguh. Maseh banyak lagi yang tak tertunai. Jadi seperti biasa sekali lagi kita diberi peluang untuk menebus segala kekurangan yang digendong daripada tahun lalu.

Untuk gua pulak, nampaknya tahun ini akan memberi satu cabaran baru di mana gua akan bersahur berseorangan memandangkan ahli2 rumah bujang gua telah menyahut seruan berkeluarga. Tapi gua pandang perkara ni dari sudut positif. Pasti ada hikmah.

Jadi dikesempatan ini ingin gua menyeru tuan2 dan puan2 serta diri gua sendiri untuk mengambil segala kesempatan dan kelebihan yang dihidangkan ketika bulan puasa ini. Sekiranya ada kekhilafan, ingin juga gua menyusun jari memohon ampun dan maaf sebagai salah satu persediaan menyambut puasa. Tuan2 dan puan2 usahlah risau kerana kamu semua telah gua maafkan seadanya.

Akhir kata. Selamat berpuasa..

No comments:

Post a Comment