Jun 30, 2010

"ok, saya passing kat kaunter"...

 
Ini hari kantor2 bank seluruh negara akan buat proses month-end termasuk la dengan kantor gua. Macam biasala kalau sudah hujung bulan ni biasanya banyak la payment kena kasi clear.
 
Nak dijadikan cerita, opismate gua ada la satu cek nak diclearkan untuk tujuan yang agak2 urgent. Lalu memanggil la dia kepada Parjo (budak praktikal) untuk menghulurkan cek terbabit ke kaunter operasi.
 
 
Opismate : “Jo, tolong passing cek ni kat bawah”
 
Parjo : “Ok, nak kasi siapa bang?”
 
Opismate : “Ko bagi je sape2 kat bawah tu Jo. Pandai la diorang nak setel”
 
Parjo : “Kalau bagi kat pak gard boleh bang?”
 
 
******
 
 
Opismate : “Ko penah kena tembak dengan senapang pak gard?”
 
Parjo : “Ok saya passing kat kaunter”
 
 
 
 

3 comments:

  1. gua suka audit bank koperasi nih.. gua ML gak dak Parjo ni kang.

    ReplyDelete
  2. Jgn Mel. Parjo ni bdk baik. Solat tak tggl.

    ReplyDelete
  3. kawtim la sket brader...

    p/s: ko pun dh boleh mula x tinggal solat...

    ReplyDelete