Apr 19, 2009

Tembakan Bebola Cat..


Semalam pergi bersukan aku ke Padang Astaka Petaling Jaya tanpa meletak sebarang harapan tinggi..Ye lah bak kata orang player beginner walaupun kacak..Tapi itu tidak sedikitpun melunturkan semangat aku menembak cat ke arah musuh..Rujuk gambar sebelah sebagai tatapan asas permainan ini..Orang kata dress code aku ala2 nak ke KLCC @ MID VALLEY..Aku terima semua itu sebagai pujian terhadap manusia sempurna..Terpulang kalian mentafsir kesempurnaan seseorang manusia itu mengikut citarasa masing2..

Tembakan demi tembakan ku harung penuh tabah..Tanpa kusedari pasukan aku yang pada awalnya mengantuk dan longlai menjadi pasukan digeruni pada akhirnya..Taktikal ala2 main polis sentri kampung boy yang kuterapkan ke dalam permainan menjadi igauan pihak musuh..Maka termaktublah kesempurnaan yang digilai segenap masyarakat dengan kemenangan yang amat manis..Saksikan buktinya..Marilah rakan2 sekalian kita santaikan minda dengan menembak kawan dan lawan..

nota hati : Rakan2 cabarlah diri, menang RM 1000 suka hati..

No comments:

Post a Comment