Mar 3, 2009

Tanah Soljar Lagi Dikenang..

Sebagai peminat Sarjan Hassan hasil lakonan Allahyarham Tan Sri P. Ramlee, aku pun pegi la Port Dickson yang terkenal sebagai pusat Soljar pertama Tanah Melayu..Tapi aku tak pegi la kem2 soljar tu..Bersama2 Taipan Elit, singgah la aku kat Corus Apartment untuk mengenang sejarah Soljar masa lalu sambil merehat minda mengadap pantai..Rujuklah gambarajah berikut sebagai pedoman;

kamar beradu kelamin

ruang tamu + dapur

jangan tiru aksi ini di rumah

Puas bergolek2 di ruang mewah ni, sampai la masa untuk menggolek ayam dan kambing langgar lari dikutip tepi jalan..

kawal air liur anda

bahan langgaran menjadi bbq

Seperti biasa penjelajahan ke tepian pantai tidak lengkap tanpa gambaran sunset dan sebagainya..Gambar2 bertaraf model adalah seperti di bawah;

beberapa sosok tubuh di angkasa

bersekutu bertambah mutu

Sebelum meninggalkan tanah soljar lagi dikenang ni, aku pun berdoa la agar roh2 soljar yang tumpah darah kat sini dicucuri rahmat..Ibarat pepohon kelapa yang rendang pabila ditiup angin..

angin menghempas pucuk kelapa

lompatan selamat tinggal buat PD

p/s : Alamilah percutian menarik di Malaysia..Sempena ZOOM Malaysia 2009..


4 comments:

  1. time kasih la beb..yang best nye part lompat je..tak caye ko try laa..

    ReplyDelete
  2. blog ni dah macam Kitab sebelum Al-Quran, tidak diamalkan oleh penganutnya.

    ReplyDelete
  3. weh..jgn la ckp cmtu..aku bz sket la..hari2 perah kepala cari idea..aku bukan ahlil kitab seperti al-ilmu bila amalin kashshajaru bila thamarin..

    ReplyDelete