Oct 29, 2011

Kami Mahu Messi!!!

Minggu lepas gua baru setel join Sukan KPDNKK & Agensi. Gua tak minat maen game yang simple2 macam karom atau dart. So gua masuk team Bola Tampar. Stailo sket.

Macam biasala ape2 game yang gua join ni paling kurang mesti mau masuk Final. Dah penat spike sampai pecah lantai dalam game2 sebelum final, gua pun rilek la kat luar jadi reserve untuk set pertama. Kebetulan lawan kami kat Final memang KPDNKK.

Kitorang tak goyang sangat sebab dalam grouping dah menang pun dengan diorang. Yang bestnye, diorang punya penyokong memang seramai 2 bijik bas boleh muat. Tapi tak boleh sorak lebih2 sebab team diorang kena pukul. Tiba2.....


Penyokong KPDNKK : "KAMI MAHU MESSI!!!!!!!"


******


Gua : Bile mase plak Messi maen bola tampar? Oooo..Lupe plak jersi gua no 10...

1 comment: