Mar 10, 2011

Budak..

Semenjak dua menjak nih gua syak gua terkena sindrom pembawakan budak. Orang kata kalau bini tak mabuk2 time2 pregnant, ada kemungkinan boleh berjangkit kat laki. Gua tengok bini gua bukan maen happy go lucky. Jarang mabuk. Bole lagi bawak pegi shopping..

Tapi kalau nak kata gua mabuk2 memang tak berapa nak ngam. Gua syak pembawakan anak gua memang lebih kepada bahan ilmiah. Mane taknye, idea2 bernas gua nak buat bahan penulisan macam dah kering kontang. Budak sekarang memang cekap pilih item yang berguna..

 

*Gua dah kering ni…

 

Sebelum gua mengundur diri gua nak update sket la. Anak gua dah masuk 10 minggu. Rupa belum bole nak agak lagi. Tapi kalau lelaki, gua pasti dia kacak..

 

p/s : Sori kalau entry gua akan2 datang ni macam bahan majalah Pa & Ma..

 

6 comments:

  1. Tahniah suami mithali..
    kalau anak lelaki saya yakin pasti oscham michael bak scofield..tp jika anak prempuan,itu sy xpasti.nama anak laki nnt ape?-andy khairol ke..
    -joy suares-

    ReplyDelete
  2. Joy : Ape barang khairol. Saul Neireles laa. Hahaha..
    Kay : tq :)

    ReplyDelete
  3. Gua harap entri entri akan diupdate selalu, bukan hanya di bibir saja..kah3

    ReplyDelete
  4. kalu ank laki2 kompem fan liverpool tegar nih..

    -asregas-

    ReplyDelete