Feb 14, 2011

Jambu..

 
Gua yang maseh mamai2 pagi Ahad dengan rase kelat2 gigi rase terpana dengan sms dari Ptos yang berbunyi ……

“Wei, jambu lu ada kat umah gua, gua xda, g bowling.. Papehal call Jijo dulu k…”

“Lu Bio betol beb.. Lu bagi sms ni kat gua ke? Ke lu salah org nak kasi sms..” Nada saiko ingt Ptos tuduh gua simpan ‘jambu’..

“Ye laaa, jambu yang lu orang beli kat Tapah kan smalam..” Jawab Ptos tenang..

“Oooh jambu smalam.. Ok2 nnti gua roger Jijo..” Balas gua lega..

 

******

 

Gua pun gerak la dari rumah Leman menuju ke rumah Jijo untuk mengcollect jambu gua yang tinggal dalam kete Ptos smalam.. Takut2 Jijo xde, gua pun call la...

 

Trruuuuutt…Trruuuuutt..

 

“Halo..” Jijo

“Jo, jambu ade kat umah lu eh? Gua nak datang nih..”

“Owh, ‘jambu’ takde.. Die g maen boling..”

 

“Kahkahkahkahkah!!!!!! Bukan jambu tu la.. Jambu yang gua beli kat Tapah smalam..”

 

 

Notakaki : Bukan gua sorang je yang salah paham.. Ptos, lu memang ‘jambu’..

 

 

5 comments:

  1. hahaha..... lawak siot...

    ReplyDelete
  2. hahahahahahahaha

    amoyusov like this

    ReplyDelete
  3. gua dah syak lame dah..gjo mmg songsong ngan ptos slama ni...mesti len mcm je die tgk ptos tdo pakei boxer hahahaha....

    -riri-

    ReplyDelete
  4. anon : mmg gua pun pecah perut..
    amoy : sila ketawa lagi..
    riri : sangkaan lu benar belaka..haha
    single : kalo lu ganti ptos pun org konfius..haha

    ReplyDelete