Jul 22, 2009

Aku tiada harta..


Dah 2 tahun aku dalam arena pekerjaan tanpa perlu join MLM* dan tanpa perlu berlakon kayu dalam iklan tv..Jadi stakat ni aku dapat la kumpul harta2 berikut :

1) Jam ESPRIT petaling street

2) Telefon bimbit N73 recon jalan pasar

3) Dompet duit POLO uptown danau

4) Kunci kereta EVO 8 bertakhtakan key chain LIVERPOOL (kunci je)

5) Sekotak rokok Sampoerna gambar janin (ori RM 5.50)


Kesimpulannya, aku still boleh dapat beli harta benda yang halal dari punca rezeki yang halal tanpa perlu melakonkan watak keluarga Pak Malau dalam iklan tv..Yang penting aku hepi sudah la..Income tax banyak potong je yang aku tak hepi..Takpe, nak buat sekolah..

nota tumit : MLM ni sejenis bisnes network marketing dengan nama panjang "multi-level marketing"

4 comments:

  1. yg penting hati lu bersih. solat pun terjaga.

    ReplyDelete
  2. insyaallah wahai ustaz ahmad shamil fitri bin zakaria..

    ReplyDelete
  3. yesss...assolattuhairrumminal naum

    ReplyDelete
  4. ye ke... ke hanya sekadar interface sahaje...

    ReplyDelete