Jan 3, 2011

Takwim Baru..

Rasa macam baru je 2010 start. Tak sempat lagi gua nak menghirup udara manis2 masam kat dataran klcc sewaktu perhimpunan rakyat bangladesh & nepal. Tapi agak macam2 jugak la perubahan yang dah berlaku dalam 2010.

Gua dah bertukar status kepada suami orang. Gua syak ini perubahan terbesar sebab selama ni gua tido atas lantai sorang2 tapi skarang dah tido atas katil king berdua. Ngeh ngeh..

Gua dah pindah jauh sikit daripada opis. Dulu kalo gua bangun pagi2 tu sempat lagi nak tanak nasik buat bekal bawak gi kerja. Guling2 dari rumah pun sempat lagi nak sampai opis ontime. Sekarang gua nak ikat tali kasut pun tak berapa nak sempat. Nasib baik ada teknologi kasut tanpa tali. Sarung je terus zass..

Baru 2 perkara gua story ni pun gua dah rasa kering idea. Ni pun salah satu perubahan jugak gua syak. Sebab tu entry pun dah kurang. So kawan2, lu orang tak usah la rindu2 gua sangat..

Selamat Tahun Baru 2011..

5 comments:

  1. huhu...skrg dah jauh...25 km tuh...masak nasi kat office jek la gamaknya sunsun.....

    ReplyDelete
  2. katil king bersama pureet, amani and little jimmy...:)

    ReplyDelete
  3. tahniah bro....semakin jauh dari gelanggang w.maju kah?

    ReplyDelete
  4. arep : Itu janganlah lu risau..gelanggang maseh sekangkang kera..

    ReplyDelete